Produkter!

I tillegg til forskjellige behandlingsformer, tilbyr Frekvensklinikken ulike produkter.
Dette er produkter som fremmer helse og livskvalitet og kan bli et viktig verktøy for å forbedre både fysisk og psykisk velvære.

Produktene har et bredt spekter av innovative løsninger som kan...

• Øke energien din

• Forbedre søvnkvaliteten

• Lindre smerter

• Redusere stress og uro

• Øke fokus og konsentrasjon

• Støtte restitusjon

​​

Produktene er basert på naturlig teknologi og kan bidra til en mer balansert og harmonisk hverdag.Er du nysgjerrig på hvordan produkter kan hjelpe deg?

​​​

Våre produkter kan bidra med å gi deg mer energi som kan hjelpe deg med å komme i gang med en aktiv livsstil eller støtte deg videre i en allerede aktiv hverdag.
Aktivitet er som vi vet viktig for å forebygge sykdommer og plager samt at det gi mange gode helsegevinster.

Vi har også produkter som gir bedre søvn!
Dessverre sliter mange med både innsovning og søvnkvalitet.
Søvn er avgjørende for både fysisk og mental helse.

SMERTE!! Vi har et fantastisk produkt (helseplaster) som kan hjelpe med smerte, helt uten medikamenter, det er "kun" signaler til hjernen! Er du plaget med smerter, MÅ du nesten prøve dette.

Vi har også flere produkter: for å redusere uro,  øke forbrenning, hudpleie, bedre fokus og konsentrasjon, restitusjon, balanse mm.

BestillTime for gratis prøver, samt råd og veiledning for hva som passer til deg og dine utfordringer.

HelsePlaster

E3415171-4879-4137-ACDC-CDFF791F1761.jpeg